Jurbarko socialinės paslaugos

Karjera

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos

📣Kviečiame į komandą!

Darbas pagal terminuotą darbo sutartį, kol sugrįš darbuotoja iš vaiko auginimo atostogų.

 

🟢Darbuotojas (-a), einantis (-i) socialinio darbuotojo (-s) pareigas:

✅yra įgijęs (-usi) socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba baigęs (-usi) socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs (-usi) socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį, arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs (-usi) kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs (-usi) socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs (-usi) socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus, arba asmuo, įgijęs socialinės pedagogikos kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ar socialinio pedagogo kvalifikaciją, jeigu jis dirba su vaikais ir (arba) šeimomis;

✅yra susipažinęs (-usi) su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą bei išmano raštvedybos taisykles;

✅moka dirbti su programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer;

✅turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;

✅turi konfliktų valdymo, efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo žinių bei geba jas taikyti praktiškai;

✅supranta ir geba taikyti tarpinstitucinio bendradarbiavimo teisinius pagrindus.

🔵Darbo pobūdis:

🔹informuoti ir konsultuoti asmenis socialinių paslaugų gavimo, organizavimo ir teikimo klausimais;

🔹organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti darbuotojų, teikiančių paslaugas namuose, darbą ir teikti duomenis įstaigos buhalterijai, personalo specialistui;

🔹sudaryti darbuotojų, teikiančių paslaugas namuose, darbo grafikus, darbo laiko apskaitos žiniaraščius bei planus;

🔹rinkti ir sisteminti duomenis, t.y. formuoti paslaugų gavėjų bylas;

🔹atlikti asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio ir vykstančių pokyčių vertinimą;

🔹rengti sprendimus dėl paslaugų namuose laikino sustabdymo, pratęsimo ir fiksuoti juos Įstaigos dokumentų valdymo sistemoje;

🔹teikti duomenis skyriaus vedėjui apie suteiktas paslaugas;

🔹suvesti duomenis apie suteiktas paslaugas į socialinės paramos informacinę sistemą (SPIS).

🟠Mes Jums siūlome:

🔸nuolatinį palaikymą (supervizijos, kompetencijos kėlimo seminarai, mokymai, galimybė realizuoti savo idėjas);

🔸jaukią darbo aplinką, visas darbui reikalingas priemones, šaunų kolektyvą;

🔸darbo laiko normą 40 val./sav.;

🔸darbo užmokestį nuo 1517,59 Eur (bruto).

🔷Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

📣Kviečiame prisijungti prie kolektyvo!

🟢Darbuotojas (-a), einantis (-i) specialisto (-ės) pareigas:
✅yra įgijęs (-usi) ne žemesnį kaip aukštojo mokslo neuniversitetinių studijų išsilavinimą;
✅yra susipažinęs (-usi) su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus bei išmano raštvedybos taisykles;
✅moka dirbti su programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer;
✅turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
✅žino teisės ir vietos savivaldos aktus, susijusius su gaisrine sauga, darbuotojų sauga ir sveikata bei duomenų apsauga.
🔵Darbo pobūdis:
🔹įgyvendinti darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimus Įstaigoje ir (ar) jos padaliniuose;
🔹organizuoti darbuotojų saugos ir sveikatos prevencines priemones, užtikrinančias darbuotojams saugias ir sveikas darbo sąlygas, saugant darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų ir profesinių ligų;
🔹vykdyti duomenų apsaugos reikalavimus Įstaigoje bei atlikti kitas su duomenų apsauga susijusias funkcijas;
🔹dalyvauti viešųjų pirkimų komisijos veikloje, organizuoti viešųjų pirkimų komisijų posėdžius;
🔹rengti konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus;
🔹administruoti Įstaigos paskyras CVP IS, CPO elektroniniame kataloge ir kitose sistemose;
🔹teisės aktų nustatyta tvarka skaičiuoti Įstaigos vykdomų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų vertes;
🔹surinkti iš atsakingų asmenų informaciją apie planuojamus viešuosius pirkimus ir rengti einamųjų metų Įstaigos viešųjų pirkimų planą ir, esant poreikiui, jį tikslinti, pagal pirkimų planą rengti numatomų vykdyti pirkimų suvestinę;
🔹skelbti informaciją apie sudarytas viešųjų pirkimų sutartis bei jų pasikeitimus CVP IS;
🔹teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais rengti ir Viešųjų pirkimų tarnybai teikti skelbimus, ataskaitas bei viešinti sudarytas sutartis.
🟠Mes Jums siūlome:
🔸 nuolatinį palaikymą (kompetencijos kėlimo seminarai, mokymai);
🔸 jaukią darbo aplinką, visas darbui reikalingas priemones, šaunų kolektyvą;
🔸 darbo laiko normą 40 val./sav.;
🔸 darbo užmokestį nuo 1749,69 Eur (bruto).
🔷Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
📣Ieškome komandos pastiprinimo!
 
🟢Darbuotojas (-a), einantis (-i) personalo specialisto (-ės) pareigas:
✅ yra įgijęs (-usi) ne žemesnį kaip aukštojo mokslo neuniversitetinių studijų išsilavinimą;
✅yra susipažinęs (-usi) su Lietuvos Respublikos Darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, darbo teisės pagrindais;
✅ moka dirbti su programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer;
✅ išmano dokumentų rengimo, raštvedybos taisykles; 
✅ geba rengti darbo sutartis, pareigybės aprašymus ir kt. įstaigos teisės aktus, susijusius su personalu.
🔵Darbo pobūdis:
🔹pagal LR galiojančius įstatymus ir normatyvinius aktus rengti įstaigos veiklos norminius dokumentus (įsakymus, sprendimus ir kt. dokumentus dėl darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, priėmimo, atleidimo, perkėlimo, darbo sąlygų keitimo, kasmetinių, tikslinių ir kt. atostogų, komandiruočių, materialinių pašalpų ir vienkartinių piniginių išmokų skyrimo, konkursų sudarymo ir kt.) ir supažindinti darbuotojus;
🔹formuoti, saugoti ir ruošti pridavimui į archyvą darbuotojų asmens bylas, kitus su personalo apskaita ir administravimu susijusius dokumentus;
🔹teikti duomenis Valstybiniam socialinio draudimo fondui apie darbuotojų įdarbinimą, atleidimą, nemokamas atostogas ir kt.
🔹vykdyti darbuotojų atostogų apskaitą, kontrolę, sudaryti kasmetinių atostogų grafikus;
🔹pildyti darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
🔹analizuoti, inicijuoti, peržiūrėti darbuotojų pareigybės aprašymus bendradarbiaujant su skyrių vedėjais;
🔹organizuoti priėmimo į pareigas konkursus, dalyvauti pretendentų atrankoje;
🔹rengti įstaigos darbuotojų kvalifikacijos kėlimo planą ir pildyti kvalifikacijos kėlimo suvestinę įstaigos buhalterinėje programoje;
🔹su skyrių vedėjais derinti, tobulinti ir koordinuoti kompetencijos kėlimo modelį;
🔹vieną kartą metuose į SPPD sistemą suvesti duomenis apie darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą;
🔹teikti personalo duomenis ataskaitoms, dalyvauti rengiant metines ir kt., veiklos, statistines ataskaitas;
🔹inicijuoti ir dalyvauti Darbo apmokėjimo sistemos ir kt. teisės aktų peržiūroje, teikti siūlymus.
🟠Mes Jums siūlome:
🔸 nuolatinį palaikymą (kompetencijos kėlimo seminarai, mokymai, galimybė realizuoti savo idėjas);
🔸 jaukią darbo aplinką, visas darbui reikalingas priemones, šaunų kolektyvą;
🔸 darbo laiko normą 40 val./sav.;
🔸 darbo užmokestį nuo 1642,57 Eur (bruto).
🔷Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
📣Prisijunkite prie mūsų kolektyvo!
 
🟢Darbuotojas (-a), einantis (-i) socialinio darbuotojo (-s) pareigas:
✅ yra įgijęs (-usi) socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba baigęs (-usi) socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs (-usi) socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį, arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs (-usi) kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs (-usi) socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs (-usi) socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus, arba asmuo, įgijęs (-usi) socialinės pedagogikos kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ar socialinio pedagogo kvalifikaciją, jeigu jis dirba su vaikais ir (arba) šeimomis;
✅ yra susipažinęs (-usi) su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą bei išmano raštvedybos taisykles;
✅ moka dirbti su programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer;
✅ turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
✅žino ir geba taikyti pirmosios medicininės pagalbos teikimo būdus;
✅turi konfliktų valdymo, efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo žinių bei jas taikyti praktiškai;
✅supranta ir geba taikyti tarpinstitucinio bendradarbiavimo teisinius pagrindus.
🔵Darbo pobūdis:
🔹vertina vaiko, netekusio tėvų globos, soc. paslaugų poreikį ir teikia reikiamas paslaugas;
🔹bendradarbiauja su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis socialinių paslaugų teikimo srityje ir kompetentingai atstovauja, tarpininkauja vaikų interesams grupėse, bendruomenėse, visuomenėje;
🔹kartu su vaiku, netekusiu tėvų globos, įvertina jo turimus ir trūkstamus įgūdžius, jo gebėjimus ir galimybes, paslaugų teikimo efektyvumą;
🔹ugdo, palaiko vaiko gebėjimus savarankiškai spręsti jam iškylančias socialines problemas, inicijuoja pokyčius vaiko socialiniame gyvenime, tam panaudojant pačio vaiko galimybes bei bendruomenės išteklius.
🟠Mes Jums siūlome:
🔸 nuolatinį palaikymą (supervizijos, kompetencijos kėlimo seminarai, mokymai, galimybė realizuoti savo idėjas);
🔸 jaukią darbo aplinką, visas darbui reikalingas priemones, šaunų kolektyvą;
🔸 darbo laiko normą 40 val./sav.;
🔸 darbo užmokestį nuo 1395,00 eurų (bruto).
🔷Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
📣Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
 
🔷Darbuotojas (-a), einantis (-i) šias pareigas:
yra įgijęs (-usi):
🔹 aukštąjį edukologijos, psichologijos ar socialinio darbo ar jam prilygintą išsilavinimą;
🔹teisę (atestuoto Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie SADM) vykdyti asmenų, siekiančių globoti (rūpintis) ar įvaikinti vaiką, patikrinimą;
🔹yra susipažinęs (-usi) su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialines paslaugas, jų teikimo organizavimą bei išmano raštvedybos taisykles;
🔹moka dirbti su programomis: MS Word, MS Excel, Internet Explorer;
🔹turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
🔹išmano ir moka taikyti praktikoje socialinio darbo veiklos principus, metodus ir priemones;
 
Geba:
🔹savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo reikalavimus;
🔹organizuoti ir vesti grupinius mokymus būsimiems globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams ir įtėviams pagal GIMK mokymų rengimo programą;
🔹organizuoti ir vesti savipagalbos grupes esamiems globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams ir įtėviams;
🔹atlikti vertinimą ir/ar pervertinimą globėjų (rūpintojų), įtėvių šeimų gyvenamojoje vietoje;
🔹rengti ir teikti VTAS išvadas dėl vaiko būsimo globėjo (rūpintojo) ar įtėvio pasirengimo tapti veiko globėju (rūpintoju) ar įtėviu.
 
🟧Mes Jums siūlome:
🔸️nuolatinį palaikymą (supervizijos, kompetencijos kėlimo seminarai, mokymai, galimybė realizuoti savo idėjas);
🔸jaukią darbo aplinką, visas darbui reikalingas priemones, šaunų kolektyvą;
darbo laiko normą 40 val./sav.;
🔸pareiginės algos koeficientą nuo 0,81 (pareiginės algos baziniais dydžiais) pagal turimą darbo patirtį, rezultatus, turimą kvalifikaciją, t. y. darbo užmokestį nuo 1446 eurų (bruto).
🟪Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

 Jeigu jus domina mūsų organizacijos veikla ir sritis kurioje dirbame, jei manote, kad turite tinkamas asmenines savybes ir profesines kompetencijas dirbti mūsų aktyviame ir kūrybingame kolektyve, maloniai kviečiame su mumis susisiekti, siųsti savo CV ir motyvacinį laišką adresu info@jurbarkosp.lt. Vertiname savo darbuotojus, todėl stengiamės sukurti tinkamas darbo sąlygas, malonų mikroklimatą ir profesinio tobulėjimo galimybes.


DĖMESIO! Informacija dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo. 

Kandidatuodami ir teikdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs pateikiate VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ savo asmens duomenis. Informuojame, kad Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame savanoriškai pateikti asmens duomenys bus tvarkomi tik personalo atrankos tikslais, vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ politikos, patvirtintos Įstaigos direktoriaus 2018 m. gegužės 18 d. įsakymu Nr. V-86, reikalavimais. Taip pat informuojame, kad Jūs galite el. p. info@jurbarkosp.lt paprašyti šią informaciją ištaisyti ar ištrinti.

Skip to content